zondag, september 12, 2010

Weekbericht week 36 2010

De vakanties zijn weer over. Het wordt weer druk naar Bergen op Zoom, maar aangezien ik vaak 's-morgens al vroeg aanwezig moet zijn, verder geen problemen. Nog genoeg parkeerplaatsen. Ook merken we het aan het aantal telefoontjes wat we krijgen. Veel mensen zijn wachtwoorden vergeten. Ook staan er weer wijzigingen voor de deur voor Siebel en de documentatie komt binnenkort weer naar ons toe, zodat we ons voor kunnen bereiden. Dinsdag repetitie bij Concordia en woensdag bij Apollo. De muziek die we speelden op het havenconcert wordt ook meegenomen naar de cd die men wil gaan opnemen in veband met het 125 jarig bestaan. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Donderdag een mooi rondje gefiets en heerlijk weer. Mooie foto's kunnen maken en ook een goeie afstand gefietst. Vrijdag bij het naar mijn werk gaan voelde ik me al niet zo lekker en halverwege (Philipsdam) ben ik snel naar een toilethuisje bij de stranden gereden. Heb gebeld dat ik omkeerde en ziek naar huis ging. Zelf Bea keek er van op dat ik al weer in bed lag. Maar voelde me echt niet lekker en pas later in de middag opgestaan met een leeg gevoel. Lichte bouillon gegeten en een boterham. Zaterdag me rustig gehouden en alleen boodschappen met Bea gedaan. Voor de rest wat gerommeld op de computerkamer en wat zaken opgeruimd. Zondag ging het een stuk beter, maar toch maar niet te lang wezen fietsen. 's-Middags rustig aan gedaan en op tijd naar bed.

Geen opmerkingen: