zaterdag, februari 27, 2010

Weekbericht week 6 2010

Ondanks de mindere wegen valt het reizen naar Bergen op Zoom nog best mee. Alleen op de parkeerplaatsen mag wel eens zout gestrooid worden. Echte ijsplaten en verschrikkelijk glad of net als in Oostenrijk een soort grit eroverheen gooien. Geeft meer houvast. Ik heb echt wel mensen onderuit zien gaan. Bij Apollo Goedereede krijgen we de laatste tijd weer veel nieuwe muziek in verband met het jaarconcert op 17 april. Komt wel een beetje ongelukkig uit, want mijn schoonvader wordt dan 80 jaar. Maar we hebben gelukkikg wat kunnen regelen en vieren het met enkele vrienden en bekenden op 24 april op een nog nader te bepalen lokatie. Pa wilde het niet zo groots doen als met 75 jaar, want ook de familie wordt steeds ouder en reizen wordt dus ook lastiger. Woensdag thuis gewerkt, is best wel prettig. Zeker als ik late dienst heb, kan ik toch om 18.00 uur aanschuiven en staat de maaltijd klaar. Voorheen wel eens problemen hiermee als ik pas na 19.00 uur uit Bergen op Zoom terug was. Bea had dan alles al klaar staan en een paar broodjes voor me klaar gemaakt, zodat alles snel in de auto gezet kon worden en ik kon eten tijdens de rit naar Goedereede. Donderdag niet op de fiets (wel op de hometrainer) kilometers gemaakt, maar buiten vind ik het prettiger. Helaas zijn nog veel fietspaden niet goed schoon (zeker langs de duinen en op sommige polderwegen) of is er helemaal niets aan gedaan. Er blijkt in de regio ook al een groot gebrek aan strooizout te zijn wat de zaken niet verbeterd. Kreeg ook nog een uitnodiging om met Ons Genoegen uit Rockanje met de uitvoering mee te doen, maar ik ben al bezet. Zaterdag na de boodschappen nog wat klussen in huis gedaan en met de vakantie net na de pasen wordt de benedenverdieping geschilderd. Zondag samen met Bea een lekkere wandeling door de duinen gemaakt met stevige wandelschoenen en lekker opgefrist weer thuisgekomen.

Geen opmerkingen: