donderdag, september 10, 2009

Weekbericht week 37 2009

Maandag en dinsdag niet zo rustig op kantoor. Veel grote problemen en erg veel telefoontjes. Gelukkig zijn er weer meerdere collega's terug die ook siebeldienst kunnen draaien en ik heb nu niet de gehele week Siebeldienst. Na het 2e Havenconcert een woensdagavond weer wat nieuwe muziek gekregen voor het concours in november in Neede. Leuke muziek en goed te spelen voor een kleiner ensemble als Apollo Goedereede. Ook weer een nummer op de lessenaar wat we met het voorjaarsconcert hebben gespeeld en op het aanstaande concours. Donderdag een lekker rondje gefietst. Het zag er naar uit dat er een hoop wind stond, maar merendeel kunnen ontlopen door veel onderlangs de duinen en dijken te rijden, maar liever wind dan regen.
Vrijdagavond weer wat aan de database voor platen en cd's gedaan en er begint nu schot in te komen. Staan nog wel veel platen beneden, maar iedere dag 2 of 3 lp's invoeren, begint er schot in te komen. Zaterdagochtend samen met Bea de boodschappen gedaan en daarna een rondje gaan fietsen. Staat toch weer veel wind maar was toch sneller klaar dan donderdag. Vanavond gaat Bea nog een mars met VenP doen door Nieuw Helvoet in verband met de lampionoptocht. Vorige week had ze geluk want toen was de lampionoptocht door Oostvoorne, maar had ze al vaststaan dat ze in Goedereede met het 2e havenconcert zou meedoen. Vrijdagavond had ze wel gehoord dat er een heel goede opkomst was in Oostvoorne en hopelijk is dat vanavond ook zo. Maar niets bleek minder waar. Toen de vereniging aan kwam lopen om in de optocht geplaatst te worden, bleken er maar 11 muzikanten. 8 man van de slagwerkgroep, maar de majorette groepen waren wel bijna compleet. Bea heeft wel lekker gespeeld, maar ze zal zich nog wel eens bedenken of ze nog wel wil marsen. Zo is het geen doen. Ook had ik nog de pech om de voordeur op slot te trekken, terwijl ik mijn sleutelbos nog op tafel had laten liggen. TV bij pa en ma stond nog aan en ook wat lampen. Mijn zus en broer gebeld, maar broer zat in Assen en mijn zus in Alblasserdam. Zondag dus maar de sleutel bij mijn zus gehaald en konden we weer naar binnen. Voor de rest is er bij pa en ma in de wijk niets bijzonders gebeurd na de lampionoptocht.

Geen opmerkingen: