zondag, augustus 16, 2009

Weekbericht week 29 2009

Na een weekeinde in Kerkrade valt het niet mee om op gang te komen. Op het werk wordt het wat rustiger. Er zijn al mensen met vakantie en de grote uitloop moet nog komen. Disndag avond begonnen met het overzetten van de bestanden naar de pc en dat gaat nu razendsnel. Bij mijn vorige camera moest ik het bandje afspelen wat een uur duurde om over te zetten. Hierna het programmaboekje er bij en de stukken film van zaterdag en zondag overgezet. Het aanmaken van de film is zo gebeurd. De bestanden zijn zo in een voorbeeld gezet met overgangen, titels en tekst en binnen een half uur had ik de eerste film al af. De 2e heb ik woensdag in elkaar gezet en donderdag de laatste aangemaakt. Het renderen van het bestand en het aanmaken van de dvd duurde nog geen uur per film dus 's-avonds met Bea de 1e dvd gekeken. Ook een set gemaakt voor een bekende waar ik het hele weekend mee heb opgetrokken. Vrijdag is Bea weer bij Voorne en Putten gaan repeteren. Daar is ook het seizoen weer begonnen. Zaterdag een klein rondje gemaakt en de auto gewassen, wat hard nodig was. Binnenkant doe ik aanstaande donderdag, want dan kan ik de grote stofzuiger van de buurman gebruiken en daar zit een lang snoer bij, zodat ik op de parkeerplaats kan komen. Zondag samen weer een toer wezen maken en 's-middags rustig in de tuin gezeten.

Geen opmerkingen: